پویا شهریار

طراح وب سایت

گرافیست

مدرس تحلیل تکنیکال

تریدر ارز دیجیتال

پویا شهریار

طراح وب سایت

گرافیست

مدرس تحلیل تکنیکال

تریدر ارز دیجیتال

آموزش های روزانه

فرق تریدر و قمار باز

۱۴۰۰-۱۱-۱۶ ارز دیجیتال
فرق تریدر و قمار باز

ما ۶ نکته مهم را مرور می کنیم و شرح میدهیم که چگونه معامله گران با قماربازها فرق دارند.

۱) به عنوان یک معامله گر، هدف شخص تمرکز بر ۱۰۰ معامله بعدی به جای ۱۰ معامله بعدی است. موفقیت بلندمدت، سودآوری و ثبات دو مورد اصلی است که معامله گران باید هدف قرار دهند. با این حال، آرزو و آرزوی یک قمارباز کسب درآمد سریع است.

۲) یک معامله‌گر/سرمایه‌گذار موفق، یک طرح معاملاتی پشت سر هم دارد که به آن پایبند است و در طول مسیر آن را بهینه می‌کند و با شرایط متغیر بازار تطبیق می‌دهد. از سوی دیگر، قماربازان دوست دارند بر اساس آنچه دیگران فکر می‌کنند و توییت می‌کنند، یا با باز کردن یک موقعیت خرید/فروش تصادفی و امیدواری موفقیت‌آمیز آن معامله کنند.

۳) معامله گران سودآور همیشه پرتفوی خود را متنوع می کنند و بیش از ۱-۲٪ در هر معامله ریسک نمی کنند. برعکس، قماربازان بدون تعیین توقف ضرر، در یک معامله به «حالت حاشیه کامل» می‌روند و در نهایت حساب‌های خود را منفجر می‌کنند و بازارها را مقصر می‌دانند.

۴) تعقیب بازارها و عجله در روند کاری کاری نیست که معامله گران واقعی انجام می دهند. در عوض، آنها برنامه خود را دنبال می کنند و منتظر می مانند تا قیمت مشخص شود و قبل از اجرا با معیارهای ورود آنها مطابقت داشته باشد. با این وجود، قماربازان دوست دارند بیش از حد معامله کنند، موقعیت های خود را بر اساس هیچ چیز باز کنند، تصمیمات مغرضانه بگیرند.

۵) هنگام تحمل یک یا دو (یا سه ضرر)، معامله‌گران نه احساساتی می‌شوند و نه سعی می‌کنند از بازارها انتقام بگیرند. آنها می دانند که اگر از اصول مدیریت ریسک پیروی کنند و موقعیت های ریسک به پاداش بالا را باز کنند، تمام زیان های قبلی خود را پوشش می دهند و به سود باز می گردند. از طرف دیگر قماربازها عصبانی می شوند و با تصمیمات احمقانه و وارد شدن به بسیاری از معاملات غیرمنطقی شروع به انتقام از بازار می کنند.

۶) نکته آخر اینکه اگر می خواهید در این زمینه موفق و سودآور باشید، باید با تجارت به عنوان یک تجارت رفتار کنید و کارها را جدی بگیرید. کسانی که فکر می کنند بازارها یک زمین بازی یا یک دستگاه کازینو هستند، هرگز در این فضا موفق نخواهند شد.

برچسب ها:
درج دیدگاه